geeft terug

geeft terug

geeft terug

Retourneren is mogelijk binnen een termijn van 14 dagen - herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. Uw herroepingsrecht vervalt 14 dagen na ontvangst van de goederen. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht is het voldoende dat u ons een duidelijke boodschap stuurt (bijvoorbeeld brief, fax of e-mail). Ter bescherming van uw herroepingsrecht kunt u gebruik maken van de door ons toegezonden formulieren. U ontvangt dit formulier als PDF-bestand . Om uw herroepingsrecht binnen de gestelde termijn te beschermen, volstaat het als u ons binnen 14 dagen een bericht stuurt.

Gevolgen van het gebruik maken van het herroepingsrecht
Als u de koopovereenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen voor de betreffende bestelling, inclusief verzendkosten (met uitzondering van verzendkosten die zijn ontstaan ​​door uw speciale bezorgverzoek), binnen een termijn van 14 dagen van ons. De terugbetaling aan u vindt op dezelfde manier plaats als uw betaling. Er zijn voor u geen extra kosten verbonden aan een terugbetaling. De terugbetaling vindt uiteraard pas plaats na ontvangst van je retourzending. Om aan de deadline te voldoen, is het voldoende om de goederen binnen 14 dagen te retourneren.

U als klant draagt ​​de kosten voor het terugsturen. Mochten de goederen door gebruik minder waard worden, dan draagt ​​u de waardevermindering of de kosten daarvan.

Ons retouradres is:

Zebra Mode & Thuis
Lomstraat 50
5911GP Venlo
NEDERLAND


Wettelijke Garantie
Op alle verkochte producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het product het voordeel heeft dat u als consument van het product verwacht.

Verkeerd product ontvangen?
We streven er altijd naar om de juiste producten te verzenden, maar de kans bestaat dat we een fout maken en de verkeerde producten verzenden. Indien u een verkeerd product heeft ontvangen, vragen wij u dit ongeopend, ongebruikt en indien mogelijk onbeschadigd aan ons te retourneren. De kosten voor dergelijke retourzendingen zijn voor onze rekening. Dit geldt ook voor de verzending van de goederen naar u als deze fout is opgetreden. Ook voor het retourneren van verkeerd geleverde goederen kunt u gebruik maken van het retourformulier. U kunt de reden van retour vermelden. Goederen kunnen binnen een termijn van 14 dagen aan ons geretourneerd worden. U kunt het retourformulier hier downloaden.

Bij een retourzending kunnen de goederen inclusief alle toebehoren teruggestuurd worden naar ZEBRAFASHION met het retourformulier en een kopie van de factuur in deugdelijke verpakking.

De klant draagt ​​de kosten van de retourzending. De verzendkosten van de retourzending worden niet vergoed door Seurenhealth, tenzij wij in gebreke zijn gebleven. De verzendkosten van de originele bestelling worden vergoed door Seurenhealth. Ook is het mogelijk om nieuw bestelde goederen te verrekenen met de creditering van de verzendkosten.

Procedure voor retouren
Wil je 1 of meerdere producten retourneren? Volg in dat geval de onderstaande stappen. Door de aangegeven stappen te volgen kunnen wij de retourzending zo snel mogelijk verwerken.

1. Retourformulier Gebruik a.u.b. ons retourformulier en voeg dit toe aan de retourzending. U kunt het retourformulier hier downloaden.

2. zebrafashion@hotmail.com Stuur een e-mail naar onze klantenservice met daarin het product dat je wilt retourneren. Je ontvangt van ons een e-mail met informatie over de retourzending.

3. Bevestiging van ontvangst van je retour We sturen je een e-mail zodra we je retour hebben ontvangen.

4. Ruilen/terugbetaling aankoopbedrag Wij ruilen de goederen of betalen u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

Om de producten te retourneren kunt u gebruik maken van onderstaand retourformulier. Dit formulier vereenvoudigt de verwerking van je retour, maar is niet verplicht om het te gebruiken. U kunt hier het retourformulier downloaden, uitprinten en bijvoegen bij de retourzending.


Voorwaarden voor uw retourzending
Als je een product wilt retourneren, is het belangrijk dat je met de grootst mogelijke zorgvuldigheid omgaat met het product en de verpakking. Pak het product slechts zo ver uit als nodig is om het te kunnen beoordelen. Als je het product wilt retourneren, gebruik dan onderstaand adres. Verpak de retourzending zorgvuldig en voeg een kopie van de factuur en het retourformulier toe.


Komt je retourzending beschadigd aan en is deze schade te wijten aan onvoldoende verpakking of is de retourzending onvoldoende gefrankeerd, dan ontvang je niet het volledige aankoopbedrag terug. De door ons gemaakte kosten worden in dit geval naar rato verrekend met het tegoed.

Verkeerd product ontvangen
Is het verkeerde product geleverd? In dit geval kan het bijbehorende product geretourneerd worden aan Seurenhealth.nl. Om dit proces te vereenvoudigen, raden we aan om ons retourformulier te gebruiken. Het product, het retourformulier en een kopie van de factuur kunnen goed worden verpakt en naar ZEBRAFASHION worden gestuurd.

Download hier het retourformulier

ontvangst van defecte goederen
Werken de bestelde goederen na ontvangst niet naar behoren? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur ons een e-mail: zebrafashion@hotmail.com of bel ons op +31 615600727. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. Je kunt het product ook naar ons terugsturen, inclusief het retourformulier. Na ontvangst van je geretourneerde artikel zullen we de fout zo snel mogelijk herstellen. Uiteraard vergoeden wij u de kosten van de retourzending als de fout bij ons ligt.



Vragen over retourneren?
Heb je vragen over je retourzending? Neem dan contact op met de klantenservice. Het is raadzaam om het ordernummer bij de hand te hebben, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

E-mail: zebrafashion@hotmail.com
WhatsAppen: +31 615600727
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 17:00 uur.

geschillenbeslechting
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze service of product. We betreuren deze zaak ten zeerste. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op zodat we samen zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Meld u aan bij zebrafashion@hotmail.com of stuur een e-mail naar zebrafashion@hotmail.com . U ontvangt binnen 7 werkdagen een reactie op uw klacht.

Voor ons team en ook voor het management staat klantenservice op de eerste plaats. Als u niet tevreden bent met de klantenservice, kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de directie door een e-mail te schrijven ter attentie van de directie op zebrafashion@hotmail.com .


"We zijn niet bereid of verplicht om deel te nemen aan geschillenbeslechtingsprocedures voor een arbitragecommissie voor consumenten."